Joost Klein profiteert van incident bij het Songfestival: ‘Het is goed voor hem’
Er is een opmerkelijke toename in populariteit waargenomen voor Joost Klein, ondanks zijn afwezigheid tijdens de Eurovisiesongfestival-finale afgelopen zaterdag.
“Europapa”, het nummer van Joost, is momenteel het meest beluisterde nummer op Spotify in verschillende landen, en de videoclip heeft al meer dan 27 miljoen views op YouTube behaald.
Bovendien heeft Joost een aanzienlijke toename in zijn Instagram-volgers gezien; hij heeft nu 1,5 miljoen volgers.
De marketingexpert Berend Klumper van ‘Not Selling Liquid’ gaf aan Editie NL aan dat, ondanks de ongelukkige omstandigheden, de situatie gunstig is geweest voor de bekendheid van Joost Klein.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
Waarna lacht…
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.